За хората които ги харесват :)  Много ви благодаря!


Ти си

Ти не си твоята възраст
твоята коса, твоето тегло
ти си красиво същество.
Ти умееш да прощаваш
ти си приятелите които не забравяш.
Ти си книгите които четеш,
Ти си твоята любима вещ.
Ти си думите които изричаш,
ти си хората които обичаш.
Ти си трапчинките по твоето лице
ти си сладкия ти смях
ти си усмивката, шегите, ти си тях!
Ти не си сезон, пролет или есен,
ти си любимата ти песен.
Ти си местата на които си била,
ти си тя...

Но изглежда, че забрави
кое щастлива наистина те прави...

Криси

***

Звезда

Смелост.
Надежда.
Търпение.
Вяра.
И тя се появява.
Появява се звезда.
Ярка,
красива,
сама...
Твоята звезда.
И ти тогава го изричаш.
Започваш към нея да тичаш.
към твоята мечта.
Забравяш всичко друго на света.
Виждаш само светлина.
Изчезва цялата тъга.
Отваря се пред теб врата.
Навсякъде виждаш красота.
И накрая появява се тя.
Любовта...

К.Т.

✽✽✽

Мечти

Не чувам да говорите за тях
Знам, че ви е страх!
Някои още не знаят какво искат да правят,
Забили на едно място, повтарят, преповтарят.
Ходят в едно и също кафе, 
ходят по два-три пъти на море.
Говорят за празни неща,
Не ги интересува света. 
Не четат, не слушат, не спорят
Само за повърхности неща говорят.
И нека да ми се обидят сега,
Не са вече малки деца...
Време е нещо да направят, 
Време е да започнат да успяват...

Кристина!

✽✽✽



Силата

Тя е в теб.
Бъди човек!
Намери мира,
избери любовта.
Бъди тук!
Ще станеш друг...
Когато в духа ти
скриеш ума ти.
Когато си пожелаш
това за което мечтаеш
Когато го кажеш,
ти вече ще знаеш...
Ще знаеш че ще се случи.
Нещо ще се отключи.
Ще се напише съдба!
Ще се сбъдне мечта!

к.Т

✽✽✽

Понеделник

Понеделнил е!
Време за кафе.
Пътя към работа е кратък
Но ти пак ще закаснееш.
А нататък?
Ще се смееш,
ще мечтаеш,
Ще чертатеш!
Ще чертаеш линия от твоя живот...
Така че, бъди сериозен.
Подготви се.
И не забравяй!

Направи си сок ;)

Криси

✽✽✽


Човек

По какво да познаеш човек?
На някой им трябва цял век...
Искате ли да ви улесня?
По рисунките в снега!
По цвета!
По любимите неща...
По нещата на които се смее,
По нещата за които копнее,
По неговите мечти!
По текстовете които пише до зори.
По това на което се радва!
Та дори по това което избира да обядва...
Човека не е село или град,
човека не е беден, не е богат.
Човека не е занаят!
Човека е сърце!
Човека е дете!
Човека просто е...

К.Трайкова

✽✽✽

Силните ветрове

Колибри!
С пъстри пера,
със смело сърце.
Лети към света!
Лети към мечта!
Знае, че е малко,
но нима няма да е жалко
ако не опита,
ако на страха разчита!
Не!
Няма да се спре!
Ще пее,
ще лети,
ще достигне цвете,
ще кацне там,
ще се огледа,
ще затвори очи,
и пак ще отлети!
Ще продължи.
И къде ще се спре...
Ха! Къде?
Ще разберат само
най-силните ветрове..

Криси

✽✽✽

За мен

Стара жена.
Побеляла коса.
Одърпани дрехи.
Цветни!
Жена видяла света.
Жена в ръжта!
С пламък в очите,
с цветя в косите,
с бръчки от смях,
тя сияе пак!
И е живяла за тях!
За мечтите,
за дните!
Дните в които е била щастлива,
в които се е чуствала красива,
в които и е спирал дъха,
Дните без самота...
Тя помни прекрасно и любовта!
Изпитва я дори и сега...
Тя вижда света все още красив
За нея той сякаш е елен див!
Бързо през теб преминава,
Плах поглед в сърцето оставя
И ако не си достатъчно смел,
достатъчно бърз...
Той просто те забравя!

Продължава напред,
а някой някъде пише за него куплет...

К.Трайкова

✽✽✽

План

Не се притеснявай,
просто вярвай!
Има план.
Красиво начертан!
Някъде нависоко,
някъде до звезди.
Някой рисува черти,
очертава с пергел,
свързва ъгли,
пише формули.
И от теб се иска само едно...
Какво?
Да си смел!!!
Не бъди предпазлив!
бъди див,
бъди щастлив!
Света не е сив,
света е цветен,
като слънчев красив ден летен!

Пътувай, радвай се, пей!
Просто живей!

Криси

✽✽✽

На някой

Няма да те търся,
няма да мисля,
някой ден ще знам...

Няма да разчитам на знаци
просто ще съм там!
На точното място,
в точния момент.

Дори да нямам пукнат цент
дори да съм различна
дори да съм богата
пак ще те позная,
няма да гадая!

Ти ще ме потърсиш,
ти ще ми го кажеш,
ти ще знаеш...

И тогава всичко ще се промени
света пред нас ще се завърти!
Ще разберем,
че не напразно чакали сме този ден.

Но до тогава...
до тогова ще мечтая!
Ще пътувам, ще творя,
ще живея, ще правя добри дела
ще се влюбвам в живота!
И ще сe смея на хора...
хора в които все още живее робота....

Кристина



✽✽✽
Сутрин

Как ми започва деня?
С музика!
Какво виждам сутринта?
Красота!!!
Защо пия кафе?
Защото е в чашка която прилича на лале ;);)

...Аромата му е велик!
Как да не заслужи стих?!

К*

✽✽✽

На палатка

Искам студена вода!
Не я харевам тази горещина!
Интересно е на палатка...
Но забравих да си донеса шапка!
Слънцето ме пече!
Оплаквам се като малко дете.
Гледам един скакалец,
търся хладен ветрец,
виждам светлина,
искам у домааааааа!

Кккккккк Т!

✽✽✽

В планина

Път.
Кола.
Няма го снега.
Има светлина!
Поглеждаш към небето!
Където?
Слънцето блести!
А ти чустваш...
чувстваш сe щастлив!
И виждаш света...
Какъв?
Цветен, пъстър,
красив!

Криси

✽✽✽

На нея

Не бях от смелите.
Не съм говорила високо,
не съм скачала в дълбоко,
не съм крещяла,
дори не съм пяла.
И ако можех да върна времето назад?
Щях да бъда за себе си ад!
Щях да й кажа да говори!
Да спори!
Да не мълчи!
Да не спира да твори!
Щях да и кажа че е умна!
Че няма от какво да се срамува
няма от какво да се страхува!
Щях да й каже да мечтаее!
Че на Земята рай е!
И може всичко да постигне
ако трябва по цял нощ няма да мигне,
но ще работи, ще създава
и на сутринта пак слънцето ще изгрява!
Ще пие на верандата кафе,
ще живее близо до море,
ще е обичана от най-доброто момче,
и ще отгледа невероятно дете!

Криси

✽✽✽

Света

Южна Африка, Мавриций, Индия, Китай
Една дума - рай!
Ще пътувам, ще снимам, ще помагам!
Ако се наложи и от куршуми ще залягам ;)
Моята най-голяма мечта?

Да видя света!

Криси

✽✽✽

Ноща

Тъмнина, красота, светлина
Светлина от улични лампи
Светлина по широки булеварди
Светлина от билборд
Светлина от странен сорт

Ноща...
Тя е част от живота, от деня
Тя е една фалшива мечта
Но винаги минава...
Някой път в сън

Някой път с приятели на вън
Някой път с непознати
Някой път с бедни, друг път с богати

Но ни оставя...
Оставя сами, сами с нашите мисли
Сами с нашите мечти
Остава в ума...
Остава следа.

Криси

✽✽✽

Звезда

Вие огледало имате ли вкъщи?
Те огледалата навсякъде са едни и същи

Взираш се... но уви..
Не си ти!
Виждаш друг човек
А истината е на разстояние от светлинен век!

Човек без талант?
Ти не си ли диамант!?

Не достатъчно красив?
Той тогава защо е ревнив!!!

Защото те е видял!
Видял те е без очила
без стъкла, видял те е така!
Видял е красота!

Ти за него си звезда!
Звезда в далечината
звезда в тъмнината
звезда там надалеч
звезда за която си заслужава да напишат текст!

Текст за да я прославят...
текст заради който никога няма да я забравят!

Кристина

✽✽✽

Не харесвам

Мразя... Не, не мразя,
Не харесвам!
Какво не харесвам?
Несериозните хора. Защо?
Защото аз съм от сериозните хора.
Не харесвам надменните хора!
Защо? Защото вярвам, че съм от милите хора...

Не харесвам и грубите хора
Кой ги харесва? Те затова са в затвора ;)

К. Трайкова

✽✽✽

Децата

Казват че всички деца са красиви.
Да, но по-важното е че са много щастливи.
Руси, черни, бели, те всичките са се засмели,
И не мислят за тъга или за любовта...
Това все още не им е дошло до глава
Обожават да играят...много се стараят
и винаги успяват да ни впечатляват!
Е как да не ги заснемеш, нищо няма да им отнемеш,
само ще запазиш един красив момент,
а те като видят твоята снимка,
ще бъдат сякаш в Дисниленд :)

K. Трайкова

✽✽✽

Дивата ютия

За тази моя ютия трябва да напиша нещо на хартия.
Не може да си представите какво прави!
Все едно е човек с нрави!
Включва се и се изключва сама!
Сякаш мисли със собствена глава!
На настроения е като мен,
но как да се изгладя ако не е щастлива,
толкова е дива, ще кажат че съм мързелива.
Не че ме вълнува хорското мнение,
но ще се чуствам в прегрешение.

К.т.

✽✽✽

Дразни ме

3g... е и?
По-добре без интернет,
отколкото този 3g проклет!
Върти се колелцето и и нищо не става.
Еми край, аз по-добре да го оставя!
Ще си карам без интернет
и ще си ям сладолед ;)

K.T.

✽✽✽

Спотифай

Спотифай е рай!
Там има музика безкрай!
Откриваш нови артисти
за да не забиваш на стари плейлисти,
така мозъка ти се развива,
и музиката започва да прозира.
Виждаш колко е красива.
Ех, този Спотифай...
как ме прави щастлива :)

кРИСИ

✽✽✽

Търсенето на таблета


Преди три седмици си купих таблет
10лв на месец, 8гб интернет.
Е да, ама къде е сега?
Изгубих го веднага!
На първата седмица!
Мама ми се кара...
Как могло така? Да го загубя просто ей така!
Безотговорна съм била.
Аз знам, че ще се появи,
само трябва да ми прости,
защото обидих го веднъж
а той е като мъж.
Казах му, че е супер бавен,
и хич не е забавен...

Оф, за таблета ли говоря,
или за човек,
за човек който ме разочарова...

к.т.'

✽✽✽

Важните мечти

Имате мечти...
Но какви?
Искате да бъдете добри?
Искате приятели?
Искате слънцето да ви гори?
Искате красиви залези?
Искате да изкачвате планини?

Или искате пари?!!?
Скъпи коли?!?
Искате да сте звезди?!!?

А семейство?
Искате ли?

Коя е моята мечта?
Да се влюбя...

к.Т!

✽✽✽

Кола vs Света

Чисто нова кола?
За какво ми е тя?
Не искам на кредит да робувам,
хиляди пъти по-добре е да пътувам!

Искам да видя света!
Да открия нови места!
Да преживея незабравими неща!
Да се срещна с прекрасни деца!
Да живея за мига...

Искам го... искам го СЕГА!

Adios кола...
По-важен е света!

к.Т.

✽✽✽

За!

Разочарование. От какво?
И аз незнам точно...
Хората са различни, да
и аз трябва да ги разбера
и приема!

Но тези които не разбират мен?
И са срещу мен!
аз няма да ги търпя!
Не ми трябват сега!

Ако случайно се променят,
и разберат, че има едни важни неща
за които си заслужава,
заслужава си да викаш, да крещиш,
дори да гориш!

Кои са тези неща?
Ами изкуството...да!
Всичко което обичаш да правиш,
всичко за което се стараеш
всичко за което мечтаеш!

кккк. Т

✽✽✽

Никой или някой?

Никой не ме пита,
изглежда никой не се интересува..
никой не го вълнува.
Но вчера един човек ме попита...
попитаме какво смятам да правя.
Даже знаеше и за преди,
за времето когото се случи...
когато за първи път я открих,
когато за първи път ми се получи,
когато видях че да снимам е като стих,
пиша за де се изкажа,
снимам за да ви покажа...
да ви покажа света през моите очи,
независимо какви.

Криси

✽✽✽


Добро утро!

Таблета ми прости!!!
И се ПОЯВИ!
Беше в колата,
паднал на земятa.
Под шофьорската седалка
близо до една близалка :D

K T not Perry ;)

✽✽✽

София и Тея

Вчера отидох да играя тенис на стената
и при мен отново дойдоха децата.
София и Тея,
и двете приличат на фея.
И двете са луди, забавни и щури
и двете пойскаха ми Мури :D
Казах им, че нямам,
но през главата не ми мина,
че ще ме пратят до магазина!
Казах им, че нямам пари,
но пък имам близалки!
Отидох до колата,
извадих ги от торбата.
Взех и късметчета
и те им се зарадваха
като на топли хлебчета.
Не ме оставиха на мира,
взеха ми топката, взеха ми ракетата,
взеха ми телефона.
Беше някаква какафония.
Софи пискаше постоянно
Тея ме снимаше непрестанно.
А пък аз исках да играя на стената,
не да ми се качват на главата.
Но стана така, че играхме една игра
и беше забавно да,
няма как да отрека.
Забравих името на играта,
но беше по-интересна от стената.
Играли сме я като малки
и сме яли като тях близалки.
Казах им "Аз кога ще игая тенис?"
А те ми отговориха "Утре"
И бяха прави, ще има време.
Защо да бързаме? Нека да имаме търпение
Защо да не живеем за мига
и да се радваме на малките неща
като мойте нови приятелки
София и Тея :)

Криси

✽✽✽

Чика

Влюбих за първи път преди четири години.
Видях я по скайп.
Беше малка, сладка и страхлива,
но нямах представа колко е дива.
А сега ме прави много много щастлива!

Обичам я тази Чика!
Тя е велика!
Винаги е до мен,
във всеки един ден!

Независимо как се чуствам,
независимо какво правя,
тя никога не ме оставя!

Обожавам го това куче!
По-умна и добра от човек,
Искам да живее повече от век!

Но сякаш не е човек,
а звезда...
звезда грееща ярко,
в необятното небе,
като малко, но златно дете.

Криси

✽✽✽


Щастлива

Любимото ми време от деня?
Времето в което съм сама.
Сутринта.
Докато пия кафе.
Докато разглеждам любимите ми сайтове.
Докато слушам музика в колата.
Докато играя тенис на стената.
Докато пиша текстове късно през ноща,
докото мечтая....
Докато мечтая точно преди да заспя.

Криси


***

Филията

Чета стихове за детството...
Чета за това, че трябва да бъдем като децата,
а не да търсим в сеното иглата
Защо ни е тази игла?
Какво ни трябва всъщност?
Игра!
Играта в сеното, играта с приятел
Играта в която си просто ти,
един мечтател.
Да!
Забравили сме да се радваме на малките неща
Забравили сме какво е любовта
За децата тя е магия, а за нас?
Ще ми се смеете, но ще си го каж
За нас е филия...
Филия с шоколад, филия с мармалад...
За всеки е различна, някой път е много нетипична.
Но всички я изяждат,
някой път дори преяждат!
И нeзависимо как ядем,
бързо или бавно,
тя отива си...
някой път отива си славно.
А на края ни остава един вкус в устата.
Искаме още, но не знаем точно какво,
дали отново същата филия
Или нещо друго?
Ех, какво ли е то? Какво ли ще стане
Това е моето най-голямо желание!
Да забравя за филията

и да се докосна до магията...

Криси

✽✽✽

Жълта жаба

Как да си щастлива?
Бъди красива!
Как да си красива?
Бъди слаба!
Вие луди ли сте????
Аз пък казвам: Бъди Жаба!
Бъди зелена, бъди червена, бъди жълта!
Бъди каквато пожелаеш!!!
Не ти трябва да гадаеш
какво мислят другите за теб,
какво ще каже този отпред
Дали ще те хареса?
Или пък си пада по стюардеса?
Дали си достатъчно красива,
Дали имаш перфектния маникюр,
Или си облечена в рокля от котюр
Дали косата ти стои добре
Дали имаш идиеалното лице!
А замисляш ли се каква си отвътре!?!?!?
Мислиш ли, че не е по-добре
да си останеш дете!
Да се обличаш както си пожелаеш,
да станеш каквато мечтаеш!
И да не слушаш някой кретен
Как ти дава "съвет", а пък не ти е фен!
Ами да ви открехна...
Естествено, че е по-добре!
Това ти казва твоето сърце!!!
Бъди себе си сега!
За да не останеш вечно сама...

Как някой да те обича?
И после как във вярност да се врича,
ако ти самата не си щастлива
И си твърде предпазлива...
Прави каквото си пожелаеш!
И не забравяй да мечтаеш!!!

Криси!!!

✽✽✽

Любовта към стиха

Колко думи съчиниха...
Димчо Дебелянов, Никола Вапцаров,
Христо Ботев...
Колко хора вдъхновиха!
Колко много още от смърт спасиха!

Ами аз...
пиша рими в този час.
И незнам дали някой ги чете,
дали докосвам нечие сърце.
Дали въобще стиха ми на някой ще се хареса
или е по-добре да го скрия
да го скрия зад тъмна завеса.

И да си пиша за мен,
за моето сърце...
Живот и здраве и за моето дете...
Един ден да му ги покажа
вместо живота си да разкажа.

К.Трайкова <3



Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Search

Instagram